1. Zwrot i wymiana
Klient w terminie 100 dni od dnia otrzymania produktów ma prawo dokonania zwrotu zakupionego towaru i jest uprawniony do wymiany artykułu bądź zwrotu pieniędzy.
Zwracany produkt nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania. Ponadto musi być wysłany w oryginalnym opakowaniu.
Procedura zwrotu wygląda następująco:
Krok 1. Wypełnienie elektronicznego zgłoszenia zwrotu/reklamacji
Krok 2. Odesłanie produktu, oraz wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji
Wybierz formę zwrotu produktu:- Darmowy zwrot przez Paczkomaty Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/pl/DROPLEAD, wybierz rodzaj paczki i wypełnij formularz. Na wskazany przez Ciebie nr telefonu otrzymasz SMS z kodem do paczkomatu, ważnym 45 dni (jeżeli posiadasz aplikację, kod będzie widoczny w aplikacji). Jeśli ważność kodu upłynie, możesz wygenerować go ponownie.
- Zwrot na własny koszt
- Nadaj paczkę na adres: DROPLEAD SP. Z O.O., ul. Grunwaldzka 2B/11, 82-300 Elbląg. Upewnij się, że otrzymałeś potwierdzenie nadania przesyłki.
- Możesz śledzić status przesyłki na stronie wybranego przewoźnika.
- W tym przypadku koszty związane z wysyłką paczki nie podlegają zwrotowi.
- Otrzymamy przesyłkę pocztową a nie otrzymaliśmy elektronicznego/pisemnego zgłoszenia zwrotu/reklamacji
- W paczce nie będzie wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji
- Nie będzie wpisany numer konta w przypadku zwrotu gotówki
- Nie zostanie dotrzymany termin 100 dni na zwrot
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów oferujemy pomoc telefoniczną(8-15): 55 615 10 32, oraz e-mailową: info@lumony.pl dla wszystkich klientów naszego sklepu.
Zwrot pieniędzy dokonywany jest na konto bankowego klienta podane w formularzu zwrotu. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
2. Reklamacja
Jeśli otrzymany produkt nie funkcjonuje prawidłowo klient może skorzystać z możliwość gwarancji. Na nasze produkty oferujemy 24-miesięczną gwarancję.
Gwarancja nie jest ważna w przypadku:
- Uszkodzeń fizycznych
- Zużycia spowodowanego użytkowaniem
- Wad powstałych w wyniku nieprawidłowego, niewłaściwego i niedbałego użytkowania produktu
Procedura reklamacji wygląda następująco:
Krok 1. Wypełnienie elektronicznego zgłoszenia zwrotu/reklamacji
Krok 2. Odesłanie produktu, oraz wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji
Wybierz formę zwrotu wadliwego produktu:
- Darmowy zwrot przez Paczkomaty Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/pl/DROPLEAD, wybierz rodzaj paczki i wypełnij formularz. Na wskazany przez Ciebie nr telefonu otrzymasz SMS z kodem do paczkomatu, ważnym 45 dni (jeżeli posiadasz aplikację, kod będzie widoczny w aplikacji). Jeśli ważność kodu upłynie, możesz wygenerować go ponownie.
- Zwrot na własny koszt
- Nadaj paczkę na adres: DROPLEAD SP. Z O.O., ul. Grunwaldzka 2B/11, 82-300 Elbląg. Upewnij się, że otrzymałeś potwierdzenie nadania przesyłki.
- Możesz śledzić status przesyłki na stronie wybranego przewoźnika.
- W tym przypadku koszty związane z wysyłką paczki nie podlegają zwrotowi.
- Otrzymamy przesyłkę pocztową a nie otrzymaliśmy elektronicznego/pisemnego zgłoszenia zwrotu/reklamacji
- W paczce nie będzie wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji
- Nie będzie wpisany numer konta w przypadku zwrotu gotówki
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów oferujemy pomoc telefoniczną(8-15): 55 615 10 32, oraz e-mailową: info@lumony.pl dla wszystkich klientów naszego sklepu.
Zwrot pieniędzy dokonywany jest na konto bankowego klienta podane w formularzu zwrotu. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.